Alla inlägg under september 2011

Av Lisen - 24 september 2011 17:55

Min kusin älskar denna låt!! Han är 2 år   så sött, du är för go kusinvitamin  


Kramar Lisen   

Av Lisen - 23 september 2011 19:15

I wanted you bad
I'm so through with it
Cuz honestly you turned out to be the best thing I never had
You turned out to be the best thing I never had
And I'm gon' always be the best thing you never had
I bet it sucks to be you right now



Hoppas ni får en fin fredag!!


Kramar Lisen   


Av Lisen - 22 september 2011 19:03

Fokus ligger på hem och familj den närmaste tiden. Du ägnar dig åt olika aktiviteter på hemmaplan.


Kramar Lisen  

Av Lisen - 22 september 2011 18:43

Ni får ursäkta mig mina kära bloggläsare att uppdateringen har varit så dålig. I tisdags var jag hemma från skolan, mådde inte alls bra. Och internet har varit dåligt och inlägg har inte kommit upp. Men så är det med tekniken.... Tänkte gottgöra er med flera inlägg, så hoppas jag att ni förlåter mig!!   


Inspirerad av Frida (http://iloveblad.bloggplatsen.se/) titta gärna in där, speciellt ni som är intresserad av anime


Kramar Lisen  

Av Lisen - 19 september 2011 21:45

Sitter och tittar på Tv4Play och så hittade jag när Gunde Svan testar celler på fångarna på fortet och på nedanstående så visar han riktigt bra hur man ska göra


http://www.tv4play.se/noje/fangarna_pa_fortet?title=gunde_visar_inbrottstjuven&videoid=1861398

Värd att se!  


Kramar Lisen  

Av Lisen - 18 september 2011 14:30

Sorry att jag inte har uppdaterat i veckan men har inte haft tid och ork att skriva men jag skriver när jag känner för det, hoppas ni förstår  


Här kommer veckans horoskop för kräftan

Du har mycket lätt för att få nya vänner, trots att alldeles äkta vänskap ofta är en bristvara. Den perfekta kombinationen av gemensamma intressen, fungerande logistik och en alldeles speciell kemi krävs för att knyta riktigt nära band. Du inser detta och visar tydligt din uppskattning för dem som har visat sig vara lojala mot dig.


 Kräftan

Kramar Lisen  

Av Lisen - 18 september 2011 14:21

http://www.sydsvenskan.se/webbtv/webbtv_lund/article1546489/TV-Lund-alskar-Mans-Zelmerlow.html


Träffade underbara personer från min tid då jag bodde i Lund, och vem stod inte på Takscenen, jo Måns Zelmerlöw. Fantastisk människa, så mycket han har hunnit med  


Kramar Lisen  


Av Lisen - 13 september 2011 19:49

Lycka är att lita på sig själv och ändå förstå att andra är lika viktiga


Kramar Lisen   

Presentation


Hej alla bloggläsare!

Jag heter Lisbeth och är 17 år som är född i kräftans stjärntecken.

Omröstning

Var går din drömresa?
 Inom Sverige? :o
 Usa ;)
 Storbritannien!
 Frankrike!
 Spanien!
 Australien :-D
 Sydamerika =)
 varför inte nord/sydpolen? ^^
 Annat? skriv en kommentar :)

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards