Alla inlägg under juni 2011

Av Lisen - 28 juni 2011 18:38

Dagen har varit häärlig med sooligt väder:-)) Solade i en timme och sen så kände jag för att powerwalka en bit men den blev lite längre så jag gick några kilometer men det kändes så skönt när jag kom hem igen!!  


Har fått färg i ansiktet och på armarna, så nu är det bara benen kvar....!

  

Imorgon tänkte jag åka till stranden men det får vi se om någon vill hänga med och någon måste köra också...

Hoppas det blir bra väder imorgon med!!

Kramar Lisen  

Av Lisen - 27 juni 2011 18:36

Heeeeeejj alla :-)


Hoppas ni har haft en bra midsommar!!


Jag har himla trögt internet så blir ingen bra uppdatering...

....men lovade innan att jag skulle lägga upp denna "dikt"

Jag tycker verkligen det är sann!! Vad tycker ni??


Kramar Lisen  

Av Lisen - 24 juni 2011 16:30

Idag har man först ätit god mat och sen dansat kring stången.

Blev bara en kort uppdatering för nu ska jag fortsätta fira midsommar.

Hoppas ni har en bra midsommar!


Kramar Lisen  

Av Lisen - 22 juni 2011 19:00

Varje gång du tänker

att du inte orkar längre.

Kommer från ingenstans

ett litet ljus

 

Det lilla ljus

kommer att förnya din styrka

Ge dig kraft att gå

ett steg till


Kramar Lisen

Av Lisen - 21 juni 2011 08:45

Jag har varken lust eller nåt att säga så ni får stå ut att jag inte bloggar på några dagar....


Återkommer till midsommar!  


Lägger ut en låt som ni kan få lyssna på

Kramar Lisen  

Av Lisen - 20 juni 2011 12:00

Hemma från Danmark nu, var jättetrevligt men inte så bra väder, men det är skönt att komma hemifrån! men som ordspråket säger: Borta bra, men hemma bäst; stämmer i det flesta fall...

Kramar Lisen  

Av Lisen - 15 juni 2011 22:15

Nu är nästan allt packat och klart:-D, för nu ska vi till Jylland


Kramar Lisen  


Ps. Hemma på söndag, så jag uppdaterar nästa vecka.

Av Lisen - 15 juni 2011 11:04

Tänkte redovisa resultatet!  


Sommar 57,1 %

Vinter 28,6 %

Vår 14,3 %

Höst 0 % (ingen som gillar höst???)


Nu har jag startat en ny omröstning: Vad ska ni göra på sommarlovet?


Kramar Lisen  

Presentation


Hej alla bloggläsare!

Jag heter Lisbeth och är 17 år som är född i kräftans stjärntecken.

Omröstning

Var går din drömresa?
 Inom Sverige? :o
 Usa ;)
 Storbritannien!
 Frankrike!
 Spanien!
 Australien :-D
 Sydamerika =)
 varför inte nord/sydpolen? ^^
 Annat? skriv en kommentar :)

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards