Alla inlägg under juli 2011

Av Lisen - 31 juli 2011 18:45

 

Lite sugen på att köpa denna!! Vad tycker ni?

Finns på Lindex för 399:- (lite dyrt kanske)


Kramar Lisen  

Av Lisen - 29 juli 2011 19:09

Jag är med i tävling om att vinna en header hos http://satsandehoppryttaree.bloggplatsen.se

 

Titta gärna in där!! Fin blogg  


Kramar Lisen  

Av Lisen - 29 juli 2011 18:23

Lyssnar just nu på denna låt, medan det regnar utanför...  

What are words - Chris Medina

*Fin låt, hedrar Norge!*


Det är inte regn som faller - Sonja Aldén

*En fin ballad!*




Party in my head - September

*Ny låt!*


Boys don't cry - Ulrik Munther

*Ny artist för mig!*


Välkommen in - Veronica Maggio

*Körs alltid på radion-finns överallt och ingenstans*


Lite tips till er om ni inte har någon musik att lyssna på!

Kommentera gärna om ni har lyssnat nyligen på någon bra låt



Kramar Lisen  


Av Lisen - 26 juli 2011 18:25

Vecka 30

Ibland undrar du om det du har åstadkommig är tillräckligt för att du ska känna att du verkligen har ”kommit någonstans”. Men om du tittar lite närmare på ditt liv och det du har uppnått, kanske du inser att du redan för länge sedan har ”kommit någonstans” och att du därför förtjänar all respekt, kärlek och godkännande – inte minst från dig själv.


Många människor kanske inte tror på horoskop, skrock, seanser och andra 'övernaturligheter'..

Men jag tror på horoskop och ovanstående som jag fick denna vecka tycker jag verkligen stämmer och tänkte därför skriva det här!


Om man tittar efter så har jag 'kommit någonstans' fast jag ibland inte tror det och jag måste nog lägga mer tid på att rå om mig själv fast som stjärntecknet säger att jag är beskyddande för mina närmaste och är en räddare i nöden!!


Skriver ni om eller är intresserade av horoskop eller något annat så skriv en kommentar eller skicka ett mail till lisenbloggare@hotmail.se


Kramar Lisen  


Av Lisen - 25 juli 2011 18:18

JAG ÄR HEMMA!!   


Hoppas ni har haft det härligt här hemma i Sverige eller var ni befinner er för tillfället!!


Har tillbingat en vecka i vackra landet Kroatien!

Det var riktigt skönt  en hel vecka utan att tänka på något....!

Vi flög ner ganska tidigt på måndagen, men vi var bara runt hotellet eftersom vi ville vara utvilade de andra dagarna! På onsdagen och torsdagen var vi inne i Zagreb (huvudstaden) och så handlade vi lite och åt på restaurang, mkt god mat (dock glömt vad det hette:S) På fredagen lånade vi en bil och körde ut till kusten och badade lite   Och på söndagen åkte vi hem, flyg då med, och så var vi hemma igår vid 5-tiden!


Uppdatering om vad jag gjort denna vecka:-)


Fortsätt att njuta av sommaren och så önskar jag mig sol  


Kramar Lisen  



Av Lisen - 17 juli 2011 18:20

Heeeeeeeeeeej mina kära läsare   


Tidigt imorgon åker jag till Kroatien och kommer hem nästa söndag  


Så ni får ha en fortsatt skön sommar, så återkommer jag sen...


Hoppas på fint väder!!


Kramar Lisen  

Av Lisen - 16 juli 2011 19:15

Mitt eget drömresemål går till..................AUSTRALIEN 8-)


Det som lockar mig är att det finns många fina djur!!:D

T.ex den här hihihi :P


Lägg en röst i omröstningen är ni snälla eller så skicka en kommentar (gärna varför också?)

Kramar Lisen  

Av Lisen - 15 juli 2011 18:20

Hej alla glada  


Trist väder idag, men sista dagen på jobbet!!  

Jag kan säga att det har inte varit så lätt alla gånger... Barnen har varit ledsna, uselt väder, slagsmål (1x), men .... Det positiva; all utstrålning, hur de hjälper varandra och så är de underbart söta också. För er som inte vet har jag varit på ett dagis i 3 veckor.


Tänkte också redovisa resultatet från omröstningen:

Sola och bada     28.6 %
Resa i Sverige     28.6 %
Grilla     0 %
Slappa     0 %
Vara med kompisar     14.3 %
Resa utomlands     28.6 %

Är det verkligen ingen som ska grilla????!!

Kramar Lisen  

Presentation


Hej alla bloggläsare!

Jag heter Lisbeth och är 17 år som är född i kräftans stjärntecken.

Omröstning

Var går din drömresa?
 Inom Sverige? :o
 Usa ;)
 Storbritannien!
 Frankrike!
 Spanien!
 Australien :-D
 Sydamerika =)
 varför inte nord/sydpolen? ^^
 Annat? skriv en kommentar :)

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards