Alla inlägg under november 2011

Av Lisen - 30 november 2011 20:45

Jag ville bara påminna att imorgon börjar jag med min tävling!! Så här ser årets jukalender ut :-))


 

TV:ns julkalender: Tjuvarnas jul

Radions julkalender: Allt du önskar


Missa inte detta!


Kramar Lisen   

Av Lisen - 29 november 2011 16:30

Jag tänkte ha en egen julkalender under decembermånad!


  • Inlägget kommer kl 10.00 varje dag
  • Den som skickar först in det rätta svaret får sin länk publicerat här på min blogg, samt att jag kommer följa dennes blogg i en vecka.
  • Max 1 röst per person och dag. Detta hindrar inte er att vara med alla dagar   

Hoppas ni vill vara med!!


Kramar Lisen   


Av Lisen - 28 november 2011 13:45

Idag var det en sköön dag i skolan, började 8,00 men så slutade jag 13,00 eftersom min naturkunskaps lektion var inställd!! DOCK sitter jag kvar på skolan, kommer inte hem... Jag är hemma vid 3, när bussarna har börjat gå igen...!



Jag tänkte ge er kräftans horoskop för veckan

Du kommer att ha en vecka fylld av framgång. Du vinner andra människors förtroende. De kommer att till fullo uppskatta det du åstadkommer. Försök att vara lyhörd för vad som är speciellt med den här perioden av ditt liv. Om du skaffar dig en medvetenhet om vad du gör och vad resultatet av dina handlingar blir, kan du upprepa dem i framtiden.


Kramar Lisen   

Av Lisen - 27 november 2011 19:02

Jag har försökt skapa lite julstämning så gjort om utseendet så det går i rött och grönt

 


Hoppas ni gillar det   


Kramar Lisen   

Av Lisen - 27 november 2011 18:33

Nu närmar vi oss julen, ni har väl inte glömt att det är 1:a advent. Hur firar ni? Kanske någon går i kyrkan?

Advent kommer av latinets adventus (Domini) som betyder (Herrens) ankomst


Kramar Lisen   

Av Lisen - 25 november 2011 10:15

Jag är emot all mobbning, att se på detta gör ont i hjärtat. Vakna upp människor.


Behandla andra som du själv vill bli behandlad!!!

Kramar Lisen   

Av Lisen - 24 november 2011 18:15


Kramar Lisen   

Av Lisen - 22 november 2011 18:42

Minns du alla stunder vi hade tillsammans, minns du hur vi skrattade och lekte och hade det så jävla underbart.

Det var så längesen & men jag kommer aldrig sluta undra vart våra dagar vi skulle haft tog vägen.


Tänker på dig och hoppas du har det bra hjärtat ♥


 

Kramar Lisen   

Presentation


Hej alla bloggläsare!

Jag heter Lisbeth och är 17 år som är född i kräftans stjärntecken.

Omröstning

Var går din drömresa?
 Inom Sverige? :o
 Usa ;)
 Storbritannien!
 Frankrike!
 Spanien!
 Australien :-D
 Sydamerika =)
 varför inte nord/sydpolen? ^^
 Annat? skriv en kommentar :)

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards