Alla inlägg under augusti 2011

Av Lisen - 29 augusti 2011 19:19

Du var min vän, mitt liv, mitt allt!

Du värmde mitt hjärta när det kändes mörkt och kallt.

Du hade någonting som ingen annan hade.

Du såg bakom skalet, vem jag egentligen var.

Jag tror att du känner mig ganska väl.

Du, om någon, har sett min själ!

Att du och jag fann varann är en dröm, för bra för att vara sann!

Och jag hoppas att du vet, att jag är din i tid och evighet vännen.


Älskar o saknar dig ♥ och kommer aldrig glömma dej..

Livet är så orättvist som skiljer emellan oss


Kramar Lisen  

Av Lisen - 28 augusti 2011 16:45

Ska på födelsedagskalas nu hos min kusin som fyller 11 år!! 


 


Kramar Lisen

Av Lisen - 26 augusti 2011 18:45

Slutade klockan 12 idag så himla skönt :D Drog in till stan och shoppade lite så jag kom hem med lite nya kläder och en present till min kusin som fyller år!!   

Tyckte den var riktigt fin!! Kostade 199 kr på hm


Väldigt mycket randigt i höst, men tyckte denna var fin till 99 kr på hm


Tröja Röd

Love it  , endast 199 kr på Lindex


Jeans BlåJeans Blå

Hittade äntligen ett par jeans som jag gillade på Lindex för 199 kr


Helt kär i denna väska, dock köpte jag den inte, men den finns på hm för 199 kr


Jag är jättenöjd med mina inköp och dessa kommer användas flitigt i höst!!  


Trevlig helg!

Kramar Lisen  


Av Lisen - 25 augusti 2011 19:07

Sitter med matteboken framför mig och ska räkna typ 10 obegripliga uppgifter till....

Vi fick läxa till måndag    och jag vill inte sitta med det till helgen....


LÄRARNA GÖR RIVSTART!! iaf i matematik


 

Hoppas ni har en bättre kväll


Kramar Lisen  

Av Lisen - 23 augusti 2011 18:56

Idag började man kl 8.05 och slutade inte förrän 16!! Aslång dag så jag är grymt trött, så jag ska försöka lägga mig tidigt för imorgon är det upp 6 igen... Långa dagar men har något ljust att se framemot för på fredag slutar jag 12!!! YES    


 


Hoppas er dag har varit bra! Och alla ni som börjar ettan på gymnasiet kommer att trivas!


Kramar Lisen

Av Lisen - 23 augusti 2011 18:49

Ja så är vår natur
När en blomma knoppas
Så vissnar en annan blomma ner
Fånga dagen
Lev nu
Njut av livet
Underbart är kort
Många tänkvärda ord finns
Samtidigt som vi minns
  
 
Kramar Lisen   

Av Lisen - 22 augusti 2011 18:59

Hej, Jag får be den personen som skrev en fråga till mig att skriva den som en kommentar eftersom det är något fel så jag bara får upp error...!


Tack!


Kramar Lisen  

Av Lisen - 22 augusti 2011 15:15

Idag började skolan med upprop och så fick man en massa papper, bl.a schema. Ser väl ändå rätt okej ut! Inga nya klasskamrater men nya lärare som man ska lära känna.. Hoppas de är bra

Just nu känner jag mig rätt trött, har inte fått in vanan igen att gå upp kl 6! menmen...

Ska äta lite nu men vi hörs kanske i veckan!


 


Kramar Lisen   

Presentation


Hej alla bloggläsare!

Jag heter Lisbeth och är 17 år som är född i kräftans stjärntecken.

Omröstning

Var går din drömresa?
 Inom Sverige? :o
 Usa ;)
 Storbritannien!
 Frankrike!
 Spanien!
 Australien :-D
 Sydamerika =)
 varför inte nord/sydpolen? ^^
 Annat? skriv en kommentar :)

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards