Alla inlägg under september 2011

Av Lisen - 30 september 2011 19:00

Äntligen fredag!!   - dock har jag ett matteprov som jag ska plugga till men annars så ska jag ta det lugnt och ta hand om mig själv  


 

En kul bild som Frida lagt ut på sin blogg (http://iloveblad.bloggplatsen.se/)

Egentligen från www.fhumor.com


Kramar Lisen   

Av Lisen - 29 september 2011 16:45

Tänkte att jag skulle publicera min omröstning


Var går din drömresa?
Inom Sverige? :o     20 %
Usa ;)     20 %
Storbritannien!     20 %
Frankrike!     0 %
Spanien!     10 %
Australien :-D     20 %
Sydamerika =)     0 %
varför inte nord/sydpolen? ^^     0 %
Annat? skriv en kommentar :)     10 %

Nu ska jag bara fundera ut en ny, ni får gärna komma med förslag!!  


Kramar Lisen   

Av Lisen - 28 september 2011 21:45

Varför leva i hat?

 

Varför leva i krig?

 

Varför leva i skuggan?

 

Varför leva i orätt och sorg?

 

Varför har jag något som tynger mitt bröst?

 

Varför har jag ont?

 

Varför kan jag inte lita på någon?

 

Varför vågade jag inte?

 

Varför  finns det inga svar?

 

Varför?


  

Kramar Lisen

Av Lisen - 27 september 2011 19:45


”Det finns ingen garanti för att man alltid når ett preciserat mål på


utsatt tid, men jag garanterar, att om du inte sätter upp några mål,


kommer du heller aldrig att nå dit.”


Kramar Lisen  


Av Lisen - 26 september 2011 19:45

Det största felet är inte att göra misstag, utan att inte lära sig av sina misstag.


Kramar Lisen   

Av Lisen - 25 september 2011 18:42

Känner att hösten börjar komma nu....

....så jag bestämde mig för att göra lite förändringar


Hoppas ni tycker det blev fint, kommentera gärna   


Kramar Lisen   

Av Lisen - 25 september 2011 18:15

Nu var helgen slut och imorgon är det skola igen!!
 

Har kommit in i att lägga upp youtube-musik, hoppas ni gillar det   


Kramar Lisen

Av Lisen - 24 september 2011 18:07

Tänkte ger er lite nya musiktips på bra låtar!!  







Håll till godo kära bloggläsare   


Kramar Lisen   

Presentation


Hej alla bloggläsare!

Jag heter Lisbeth och är 17 år som är född i kräftans stjärntecken.

Omröstning

Var går din drömresa?
 Inom Sverige? :o
 Usa ;)
 Storbritannien!
 Frankrike!
 Spanien!
 Australien :-D
 Sydamerika =)
 varför inte nord/sydpolen? ^^
 Annat? skriv en kommentar :)

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards