Alla inlägg under maj 2011

Av Lisen - 29 maj 2011 13:30

Idag är det Morsdag så jag har köpt en bukett och en mugg!:D


Älskar dig mamma  


Kramar Lisen  

Av Lisen - 27 maj 2011 18:57

SÅ HIMLA SKÖNT INGA FLER PROV!!!!!!!!:DDD

nu ska jag njuta av helgen:)

Kramar Lisen  


Ps. Endast 6 skoldagar kvar.

Av Lisen - 27 maj 2011 08:11

Jag är med i en tjejs tävling om "Veckans blogg" Titta gärna in på hennes blogg:  http://hotbullen.bloggplatsen.se/2011/05/24/5435143-veckans-blogg/#kommentarer 

  Fin blogg


Man kanske skulle ha något liknande, det verkade kul   

Önska mig lycka till   


Kramar Lisen  

 

Av Lisen - 24 maj 2011 10:30

Dålig start på dagen, började att jag försov mig, men hann precis i tid innan provet började..pust


Men nu är matte del II avklarad!! Känns verkligen skönt, tycker ändå det gick hyfsat bra   


Kramar Lisen  

Av Lisen - 23 maj 2011 18:32

Till middag idag åt vi årets första gräslök  


Det är så himla gott, är det fler som gillar?


Kramar Lisen  

Av Lisen - 22 maj 2011 18:56

Slutat åska nu ....är himla rädd för åska:((

Imorgon är det till skolan, har varit en skön helg med bra väder, men nu regnar det av sig.

Kramar Lisen  

Av Lisen - 21 maj 2011 16:31

Om någon tror på att jorden ska gå under så sker det ju om 1,5 h alltså kl 18.00

Jag tror dock inte alls på detta....


Idag har jag mest tagit det lugnt men imorgon ska jag kolla lite på gamla np matte för att känna mig förberedd på tisdag. Jag måste även träna lite inför tyska np vi ska ha sista delen uppsats på onsdag, men jag känner inte mig så orolig tänker bara att jag skriva det bästa jag kan. Jag gillar ju språk så jag hoppas på ett MVG 

 

Ha en fortsatt bra helg!

Kramar Lisen  

Av Lisen - 19 maj 2011 20:45

Jag har just beställt denna

Kostade 199 kr på hm


och den här (det var rea på den)

endast 99 kr på nätet


I helgen så tänkte jag köpa den här, gillar färgen och ganska enkel till vardags

Pris: 149 kr på Kappahl

Sen får jag se om jag hittar något annat, vill gärna hitta någon snygg ring  


Kramar Lisen  

Presentation


Hej alla bloggläsare!

Jag heter Lisbeth och är 17 år som är född i kräftans stjärntecken.

Omröstning

Var går din drömresa?
 Inom Sverige? :o
 Usa ;)
 Storbritannien!
 Frankrike!
 Spanien!
 Australien :-D
 Sydamerika =)
 varför inte nord/sydpolen? ^^
 Annat? skriv en kommentar :)

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards