Direktlänk till inlägg 12 september 2011

buss-tåg-gå

Av Lisen - 12 september 2011 08:15

Jag var så sjukt kissnödig idag när jag kom till skolan... Jag brukar vara tvungen att gå på toaletten direkt när jag kommer till skolan eftersom jag har en ganska liten blåsa, en aning överaktiv men.... för att ni ska förstå tar jag historien från början.


Jag åker först en halvtimmes tur med bussen och sen tre kvart med tåget och sen har jag en bit att gå till skolan från stationen... Så med andra ord ganska lång resa! (1,5 h)


Jag kände att jag var jätte kissnödig när jag klev av tåget så jag halvsprang till skolan och det finns inte så många toaletter på skolan eftersom den är rätt liten så jag tänkte att jag springer ner i källaren eftersom där nästan aldrig är någon men så fel jag fick...!


Upptaget på BÅDA toaletterna och jag bara ååh Neeeeeeeej och så for en tanke tänk om jag inte kan hålla emot utan att jag kissar på mig Vad Gör Jag Då? men personerna tänkte visst inte komma ut fast jag ryckte i handtaget och knackade så jag fick bestämma mig att springa upp till vån 2 (asjobbigt med tanke på att vara så kissnödig att blåsan kändes som den skulle spricka)


och när jag väl kommer upp så ser jag att det finns en ledig toalett av två men att det går en person mot den toaletten och jag springer sista biten och tränger mig före och flämtar ursäkta (hoppas att du inte tog illa upp), låser, ner med byxor+trosor och så sätter jag mig ner och låter det komma, så himla skönt (missuppfatta det inte). Mitt längsta kisstoalettsbesök ever!! Jag trodde inte det skulle ta slut, helt ärligt!!!


Jag ska bara säga er att det är jättejobbigt att vara så kissnödig och samma sak om man sitter i en bil, buss, tåg som inte har toalett eller att det är svårt att stanna eller är på stan och inte hittar en toalett. Det känns så frustrerande och så blir det att man alltid måste ha koll på var det finns toaletter.


Detta blev ett väldigt långt inlägg men hoppas ni står ut och jag hoppas att ni klarar er ifrån att vara jättenödig!!


Kramar Lisen   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisen - 16 december 2011 20:00

15. Storbritannien 16. 1934 Kramar Lisen

Av Lisen - 16 december 2011 10:00


Vilket år målades Sveriges första adventskalender?     Kramar Lisen    ...

Av Lisen - 15 december 2011 10:00


Vilket land tillhör Julön?    Kramar Lisen  

Av Lisen - 14 december 2011 20:00

13. Sicilien   14. Triad   Kramar Lisen     

Av Lisen - 14 december 2011 10:00


Vad heter gruppen som blivit kända med låten "Tänd ett ljus"?       Max en röst per person och dag! Kramar Lisen        ...

Presentation


Hej alla bloggläsare!

Jag heter Lisbeth och är 17 år som är född i kräftans stjärntecken.

Omröstning

Var går din drömresa?
 Inom Sverige? :o
 Usa ;)
 Storbritannien!
 Frankrike!
 Spanien!
 Australien :-D
 Sydamerika =)
 varför inte nord/sydpolen? ^^
 Annat? skriv en kommentar :)

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards