Alla inlägg under augusti 2011

Av Lisen - 21 augusti 2011 19:15

Du känner dig nöjd och glad nu. Du har inget emot att vara ensam. Du behöver en lugn stund för dig själv.

  

 

Kramar Lisen



Av Lisen - 21 augusti 2011 18:30

Uppriktighet är inte att säga allt man tänker

Utan att mena allt man säger.



Kramar Lisen  

Av Lisen - 20 augusti 2011 18:15



  Det är lätt att säga kloka ord.

Men svårare att leva upp till dom.


Kramar Lisen   

Av Lisen - 19 augusti 2011 19:13

Jag är ledsen att jag inte skrivit något på länge men har inte haft någon lust... Har lite tankar på att sluta men jag fortsätter ett tag till. Känns inte som jag har en mening med den, Andra skriver så bra, tänkvärt och fint som verkligen får en att tänka efter


Hämtade skolkortet till buss/tåg för skolan börjar på måndag!


Vad säger ni om ett Jojoo Vinterkort?


Kramar Lisen  

  

Av Lisen - 15 augusti 2011 20:15

Datorn verkar ha fixat sig nu!!, behöver nog en ny snart hahaha :P


Endast 1 vecka var av sommarlovet!! Så denna vecka ska jag mest slappa och handla något nyytt inför skolstarten... hörs som man ska börja ettan igen hihii:))


Sista dagen att använda sommarkortet från Skånetrafiken... Det har använts ganska flitigt!


Lev varje dag som det var den sista

Från: www.louicedelacruz.blogg.se


Kramar Lisen  

Av Lisen - 14 augusti 2011 19:15

Glöm aldrig bort att du är helt perfekt precis som du är! Trots dina svek dina nederlag finns det alltid någon som älskar dig för det. Du är viktig för det du gör och den du är. Låt aldrig någon ändra på ditt fantastiska jag!


  

Kramar Lisen  

Av Lisen - 12 augusti 2011 18:44

Jag har varit i Göteborg Tis-Tors så därav den dåliga uppdateringen.....:(((

Det var kul på Liseberg och åkte de flesta karusellerna



Igår var vi på Universeum

Det var ganska långtråkigt där tyckte jag....


Vädret var inte på topp, men det var mycket trevligt ändå!!!  


Hoppas ni har det braaa  


Kramar Lisen  

Av Lisen - 5 augusti 2011 13:30

Tyckte detta var riktigt coolt, kunde ju finnas med svenska flaggan också! Eller finns det redan?


Här kommer en bild:

 

Vad tycker ni om denna ??, spontant


Kramar Lisen  

Presentation


Hej alla bloggläsare!

Jag heter Lisbeth och är 17 år som är född i kräftans stjärntecken.

Omröstning

Var går din drömresa?
 Inom Sverige? :o
 Usa ;)
 Storbritannien!
 Frankrike!
 Spanien!
 Australien :-D
 Sydamerika =)
 varför inte nord/sydpolen? ^^
 Annat? skriv en kommentar :)

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards