Alla inlägg under maj 2011

Av Lisen - 19 maj 2011 12:26

Just nu har jag lunchrast och det var nån äcklig fisk idag. Skolmaten är ju inte god! och det finns nog många som håller med....


Vår matte är inställd idag för vår lärare är sjuk så jag har håla vilket är himla bra eftersom jag har naturkunskapsprov i eftermiddag. Nu ska jag plugga det sista inför provet.


Hemma vid 5 idag så jag bloggar kanske ikväll om jag hinner 

Då ska ni få se vad jag tänker köpa i helgen om det finns min storlek.


Kramar Lisen   

Av Lisen - 17 maj 2011 18:57

Nu har ryktet spritt sig även till mig att jorden kommer att gå under den 21 maj (Vilket jag tror inte är sant). De som tror det är några kristna grupper i USA, för enligt deras beräkningar så är den 21 maj den dagen, för sjutusen år sedan, då syndafloden kom och Noah byggde sin ark.

Någon som tror på det?


Imorgon har jag nationella prov i matte.... satsar på VG:p

Kramar Lisen  

Av Lisen - 15 maj 2011 11:32

Så himla glad att min favolåt vann och att Sverige placerade sig högt!!!    

Tack Eric Saade, fast jag inte är ett fan av dig  


Resultatet från Esc igår:


1. Azerbaijdjan: Ell/Nikki - "Running Scared"



2. Italien: Raphael Gualazzi - "Follia d'Amore"



3. Sverige: Eric Saade - "Popular"


Kramar Lisen  

Av Lisen - 14 maj 2011 16:44

Då får vi se hur det går ikväll, vilket land som vinner och hur det går för Sverige!!:)

Jag tycker det blir sämre och sämre, så vi kan ju snart lägga av, men det har det väl alltid varit:(


En bild på Eric Saade, lycka till  


 

Min favorit, Azerbaijdjan Ell/Nikki med Running Scared


Vem har ni som favoriter?

Kramar Lisen  

Av Lisen - 13 maj 2011 19:20

Idag är det fredagen den 13 maj. Är detta er turdag eller otursdag??


                 Otur                         eller                                      Tur                                    ???


För mig har det en så länge varken varit tur-eller otursdag:P Vi får hoppas på det bästa, dagen är inte slut i nu!:)


Kramar Lisen  

Av Lisen - 12 maj 2011 19:03

Tipsar med lite olika bra artister/grupper som jag brukar lyssna på  

  • Beyoncé (har några bra låtar!)
  • Bruno Mars med Grenade & Just the way you are (toppen låtar:p)
  • Jason Mraz med I'm Yours (riktigt bra!:D)
  • Lady Gaga (ja henne har väl de flesta hört:-))
  • Rihanna (tycker om hennes låtar ibland)
  • Robbie Williams (åt ballad hållet)
  • Spetember (tack för tipset Frida http://iloveblad.bloggplatsen.se)

Om ni har några andra tips eller också tycker om några av dessa, så kommentera!!  

Kramar Lisen  

Av Lisen - 9 maj 2011 19:24

Jag vill gärna ha tips på bra musik!!!   Har lite musik-torka just nu...

Tack på förhand  


Imorgon har vi nationellt prov med läs- och hörförståelse i engelska.

Önska mig lycka till  

 

Kramar Lisen  


Ps. Såg att jag fått ytterligare en fråga men tyvärr kan jag inte se vad där står (misstänker att det är du Frida men skriv det gärna som kommentar), det kommer typ upp error och massa punkter :S mystiskt iaf:o

Av Lisen - 8 maj 2011 13:23

Jag tänkte visa er vad jag köpte igår när jag shoppade med min moder (+det jag köpte på nätet förra veckan)!  

Sommarklänning 299 kr på H&M


Sandaler till sommaren endast 99 kr på H&M

(de fanns i guldfärg också ^^)


Kramar Lisen  

Presentation


Hej alla bloggläsare!

Jag heter Lisbeth och är 17 år som är född i kräftans stjärntecken.

Omröstning

Var går din drömresa?
 Inom Sverige? :o
 Usa ;)
 Storbritannien!
 Frankrike!
 Spanien!
 Australien :-D
 Sydamerika =)
 varför inte nord/sydpolen? ^^
 Annat? skriv en kommentar :)

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards